Procedury dla klientów

 

PROSIMY NASZYCH KLIENTÓW O:

 

  1. Osłonę nosa i ust maseczką oraz rękawiczki ochronne (jeśli jest to możliwe, ze względu na rodzaj wykonywanego zabiegu). Jeżeli nie masz maseczki możesz ją nabyć w salonie.
  2. Dezynfekcje rąk po wejściu do salonu i zostawieniu odzieży wierzchniej we wskazanym przez personel miejscu.
  3. Wypełnienie w salonie przed wizytą ankiety o stanie zdrowia klienta.
  4. Nieużywanie telefonów komórkowych w trakcie wykonywania usługi.
  5. Przychodzenie na zabieg bez osób towarzyszących.
  6. Przychodzenie na zabieg punktualnie, aby nie było skupienia kilku osób w jednym czasie.
  7. Płatność gotówką.
  8. Na wizytę przychodzimy tylko z niezbędnymi rzeczami (prosimy nie przynosić np. zakupów).
  9. Przyjmujemy tylko osoby zdrowe.
  10. Wizyty umawiamy tylko przez telefon lub mailowo.
  11. W dniu poprzedzającym planowaną wizytę personel będzie się kontaktował z klientem w celu potwierdzenia wizyty i przeprowadzenia wywiadu na temat zdrowia.
  12. Ograniczamy liczbę klientów w salonie do (4 osób) w momencie większej liczby, osoby będą proszone o zaczekanie na zewnątrz budynku lub w poczekalni znajdującej się w oddzielnym pomieszczeniu. Bardzo prosimy o zrozumienie.
  13. W salonie używamy akcesoriów i tekstyliów jednorazowych lub wielorazowych odpowiednio zdezynfekowanych (autoklaw)
  14. Nie będziemy serwować kawy/herbaty – wyjątek to woda w jednorazowych opakowaniach.
  15. Prosimy o zachowywanie bezpiecznej odległość 2m, mijając się z innymi osobami w salonie.
  16. W przypadku stwierdzenia wyraźnych oznak choroby, osoba zostanie poinformowana o braku możliwości wykonania usługi i o jak najszybszym zgłoszeniu się do najbliższego oddziału zakaźnego celem konsultacji lekarskiej.

Serdecznie zapraszamy.

Jak przydatne były informacje na tej stronie?

Kliknij gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 1

Oceń ten post jako pierwszy.

Facebook

x

Oddzwonimy do Ciebie